Festina

Horloges

Festina introduceert Gerard Butler als nieuwe merkambassadeur. De nieuwe campagne ‘Time to live’ deelt enkele intieme momenten uit het leven van Gerard Butler met de wereld; aan het werk, sporten, ontspannen, allemaal momenten waarop we zijn passie voor het leven zien

Zijn internationale profiel, professionaliteit, veelzijdigheid en bereikbaarheid maken Gerard Butler tot het perfecte imago voor Festina. Hij deelt ook enkele campagnescènes met Denny Méndez, actrice en voormalig Miss Italië.

Volgens Butler is deelname aan deze campagne “een geweldige ervaring geweest. Opnemen in Hollywood, Los Angeles met het geweldige Festina-personeel was zeer de moeite waard. Het stelde me ook in staat om dichter bij de horlogewereld te komen, een van mijn passies”.

De campagne, geproduceerd door de beroemde fotografe Sinisha Nisevic, werd gedurende twee dagen gefilmd op verschillende locaties in Los Angeles. Als anekdote, toen het team op de boot in de Stille Oceaan ging filmen, was de oceaan ruw en werd iedereen erg nat, inclusief Gerard.

Na 25 jaar sponsoring van de Tour de France en andere sportevenementen, wil Festina met deze nieuwe campagne dichter bij horlogeliefhebbers wereldwijd komen en een meer lifestyle-marketingaanpak presenteren.

Producten